Оцінка факторів ситуаційного впливу на процес формування стратегій розвитку підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Метою дослідження є розробка методології вивчення факторів ситуаційного впливу в процесі розробки маркетингової стратегії на вітчизняному ринку. На думку автора, стратегічний аналіз ринку повинен базуватись на визначенні пріоритетів у діяльності стратегічних бізнес-підрозділів підприємства з проекцією на ринок продажу з урахуванням впливу турбулентності зовнішнього середовища. Це передбачає розробку антикризових стратегічних рішень залежно від розвитку подій, для збалансування продуктового портфелю підприємства та нівелювання ризиків. Опрацювання резервної стратегії та альтернативних сценаріїв розвитку на випадок настання непередбачених ситуацій. Під «сценарієм розвитку» в даному випадку розуміється ймовірність зміни ситуації в майбутньому під впливом турбулентності зовнішнього середовища та опис бажаного варіанту розвитку розглянутих подій.
The study is to develop a methodology study the impact of situational factors in the development of marketing strategy in the domestic market. According to the authors, strategic market analysis should be based on the determination of priorities of the strategic business units of the enterprise market sales projection for the effect of the turbulent environment. This includes the development of anti-crisis strategic decisions based on developments to balance product portfolio of the company and avoid risks. Processing backup strategies and alternative scenarios in case of emergencies. Under the «scenario» in this case refers to the probability of changing the situation in the future under the influence of turbulence of the environment and a description of the desired version of the events.
Description
Keywords
управління продажем, стратегія, маркетинг, ризик, стратегічні бізнес-підрозділи, антикризові стратегічні рішення, турбулентне зовнішнє середовище, сценарій розвитку, деіндустріалізація, криза, рецесія, маркетингова стратегія, маркетинговий інструментарій, ринок продажу, соціально-економічний розвиток, макроекономічні показники, депресія, стратегія розвитку, фактори ситуаційного впливу, sales management, strategy, marketing, risk, strategic business units, anticrisis policy decisions, turbulence, environment, scenario, deindustrialization, crisis, recession, marketing strategy, marketing tools, market sales, socio-economic development, macroeconomic indicators, depression, strategy development, Situational factors influence
Citation
Данніков О. В. Оцінка факторів ситуаційного впливу на процес формування стратегій розвитку підприємства / Данніков О. В. // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 17. – С. 62–73.