Особливості формування та функціонавання глобальних ланцюгів доданої вартості у туристичній сфері
Abstract
У статті розглянуто особливості формування та сучасні тенденції щодо створення глобальних ланцюгів доданої вартості у виробничій, інвестиційній, інноваційній і фінансовій сфері. Виходячи з виокремлених визначальних характеристик та ознак здійснено екстраполяцію механізмів і факторів поглиблення спеціалізації та кооперації у туристичній галузі. Здійснено кваліфікацію категорії «глобальні туристичні мережі» і показано її конкурентні переваги у контексті можливості пов’язати географічно дисперсні стадії в єдину глобальну туристичну індустрію, посилити спеціалізацію країн на цілях і функціях туристичної бізнес-діяльності більшою мірою, ніж на виробництві певних товарів, проведення чіткого розмежування між ланцюгами, ініційованими продуцентами і споживачами туристичних послуг в умовах використання новітніх механізмів щодо здешевлення туристичного продукту. The peculiarities of formation and current trends in the creation of global chains of added value in production, investment, innovation and the financial sector are analysed in this article. Identified characteristics and signs were implemented in the extrapolation of the mechanisms and factors deepening the specialization and cooperation in the tourism industry. The qualification of category «global travel
network» was implemented. Are shown its competitive advantages in the context of the
ability to link geographically dispersed phase in a single global tourism industry,
strengthen the specialization of countries on the purposes and functions of the tourism
business activities to a greater extent than in the production of certain goods. A clear
distinction was drawn between the chains initiated by the producers and consumers of
tourism services in terms of use of innovative mechanisms to relatively cheaper
tourism product.
Collections
- Випуск № 17 [21]