Show simple item record

dc.contributor.authorХуткий, Дмитро
dc.date.accessioned2017-12-04T10:05:02Z
dc.date.available2017-12-04T10:05:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationХуткий Д. Досвід системи вищої освіти США: приклад Університету Вісконсин-Медісон / Дмитро Хуткий // Університетська освіта. – 2017. – № 4. – С. 46–49.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22858
dc.description.abstractУкраїнська система освіти у своєму теперішньому вигляді потребує фундаментальної модернізації. Сучасні політичні реформи надають реалістичну можливість запровадити найкращі освітні та дослідницькі стандарти. Ця робота, виконана на основі дослідження в одному з університетів США, висвітлює наукові та освітні принципи і підходи, які варті впровадження в Украіні. Вони охоплюють такі сфери: прозорість, зручність для викладачів та студентів, університетську свободу і культуру, легітимність розмаїтих форм знання, формати викладання, навчання та дослідження, а також організацію роботи кафедри. При цьому цi аспекти можуть бути втілені внутрішніми рішеннями на рівні університету чи кафедри.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectСполучені Штатиuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.titleДосвід системи вищої освіти США: приклад Університету Вісконсин-Медісонuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record