Show simple item record

dc.contributor.authorЛук’яненко, Ольга Дмитрівна
dc.contributor.authorРудницька, О. В.
dc.date.accessioned2013-07-02T11:03:09Z
dc.date.available2013-07-02T11:03:09Z
dc.date.issued2012-10-12
dc.identifier.citationЛук’яненко О. Д. Маркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегій / О. Д. Лук’яненко, О. В. Рудницька // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 1. – С. 144–150.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2404
dc.description.abstractУ статті досліджуються сучасні підходи до формування і реалізації інноваційних корпоративних стратегій. Дано порівняльну характеристику стратегій прориву, стратегій створення цінності спільно зі споживачем, стратегії «голубого океану». Показано напрямки розвитку корпоративних інноваційних стратегій з урахуванням турбулентних характеристик зовнішнього середовища та очікування глобальних інноваційних трансформацій.uk
dc.description.abstractModern approaches to the formation and implementation of innovative corporate strategies are analysed in this article. The comparative characteristics to the breakthrough strategies, strategies of creation a value altogether with consumer,«blue ocean» strategies have been given. The ways of innovative corporate strategies development with the consideration of turbulent characteristics of outer environment and the expectation of global innovative transformations have been shown.uk
dc.description.abstractВ статье исследуются современные подходы к формированию и реализации инновационных корпоративных стратегий. Дана сравнительная характеристика стратегий прорыва, стратегий создания ценности совместно с потребителем, стратегии «голубого океана». Показаны направления развития корпоративных инновационных стратегий с учетом турбулентных характеристик внешней среды и ожидания глобальных инновационных трансформаций.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectінноваційні стратегіїuk
dc.subjectстратегії проривуuk
dc.subjectстратегічне лідерствоuk
dc.subjectбізнес-процесиuk
dc.subjectінформаційна транспарентністьuk
dc.subjectстратегія «голубого океана»uk
dc.subjectринкова турбулентністьuk
dc.subjectinnovative strategyuk
dc.subjectbreakthrough strategiesuk
dc.subjectstrategic leadershipuk
dc.subjectbusiness processesuk
dc.subjectinformative transparencyuk
dc.subject«blue ocean» strategieuk
dc.subjectmarket turbulenceuk
dc.subjectинновационные стратегииuk
dc.subjectстратегии прорываuk
dc.subjectстратегическое лидерствоuk
dc.subjectбизнес-процессыuk
dc.subjectинформационная транспарентностьuk
dc.subjectстратегия «голубого океана»uk
dc.subjectрыночная турбулентностьuk
dc.titleМаркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегійuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.341.1:339.92uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record