• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної економіки
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної економіки
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок

Thumbnail
View/ Open
Antonjuk.pdf (412.2Kb)
Date
2012-10-08
Author
Антонюк, Катерина Вікторівна
Антонюк, Екатерина Викторовна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті обґрунтувано організаційно-економічний механізм вдосконалення національного ринку туристичних послуг і шляхи його конвергенції зі світовим.
 
The article substantiates the organizational and economic mechanism for improving the national market of tourist services and ways of its convergence with the world.
 
В статье обоснован организационно-экономический механизм совершенствования национального рынка туристических услуг и пути его конвергенции с мировым.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2483
Collections
  • Кафедра міжнародної економіки [445]
  • Частина 2 [71]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV