Товарна інноваційна політика

Abstract
У другому виданні підручника, суттєво переробленому і доповненому, розглянуто головні методичні положення товарної інноваційної політики, методи вивчення основних ринкових характеристик товарів та послуг, управління асортиментом, системного забезпечення якості ринкового пропонування. Подається навчальна інформація щодо сучасних методів і засобів оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту, планування та організації створення нового товару, генерування ідей інноваційних об’єктів виробництва.
Ґрунтовно розглянуті питання функціонального та організаційного забезпечення виведення нового продукту на ринок, можливості функціонально-вартісного аналізу, ергономіки та дизайну, засобів сучасного маркетингу в створенні сучасного конкурентоспроможного товару. Значна увага приділена таким актуальним темам, як екологічні інновації в системі збалансованого розвитку, державно-правовий захист новацій, інноваційний бізнес та венчурне підприємництво.
Для студентів та аспірантів, що спеціалізуються в галузі маркетингу, а також створювачів продуктових і технологічних інновацій.
Description
Keywords
Citation
Товарна інноваційна політика : підручник / В. Я. Кардаш, І. А. Павленко, О. К. Шафалюк, Н. В. Василькова ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Вид. 2-ге, перероб. і допов. – Київ : КНЕУ, 2010. – 390 с.