№ 2 (107) березень – квітень
Browse by
Recent Submissions
-
Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх ... -
Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Інформаційне середовище сприяє появі та розвитку нових технологій, удосконаленню існуючих бізнес-процесів. Базові інструменти трансформуються відповідно до вимог сучасності. Маркетологи адаптують навколишнє середовище з ... -
Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середній підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем «Маркетингове планування» та «Стратегії просування» під ... -
Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Це історія про сексуальність, маркетинг, прогрес суспільства та людяність. -
Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережа
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)