Ідентифікація клієнтів аудиторами (аудиторськими фірмами) у процесі здійснення фінансового моніторингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обґрунтовано необхідність здійснення ідентифікації клієнтів аудиторами та аудиторськими фірмами, встановлено ознаки класифікації таких клієнтів з урахуванням критеріїв ризику виявлення фактів легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму. Розроблено методичні підходи до ідентифікації таких клієнтів на основі оцінки рівня ризиків (небезпек). Доведено необхідність виконання правил внутрішнього фінансового моніторингу щодо виявлення фінансових операцій, які мають сумнівний характер.
The need fo customer identification by auditors and audit firms is proved, the classification features of such customers are established according to risk criteria on detection of money legalization (laundering) and terrorist financing. Methodical approaches to identify such clients are developed based on assessment of the risks (hazards) level. The necessity to comply with the rules of internal financial monitoring is validated in order to identify financial transactions that are questionable in nature.
Обоснована необходимость осуществления идентификации клиентов аудитором и аудиторскими фирмами, определены признаки классификации таких клиентов с учетом критериев риска выявления фактов легализации (отмывания) доходов, полученных преступным путем, или финансирования терроризма. Разработаны методические подходы к идентификации таких клиентов на основе оценки уровня рисков (опасностей). Доказана необходимость выполнения правил внутреннего финансового мониторинга по выявлению финансовых операций, имеющих сомнительный характер.
Description
Keywords
Ідентифікація клієнтів, оцінка ризиків, управління ризиками, ризик відмивання коштів, ризик ідентифікації клієнта, політика «знай свого клієнта», внутрішній фінансовий моніторинг, Client identification, risk assessment, risk management, money laundering risk, risk of client identification, «know your client» policy, internal financial monitoring, Идентификация клиентов, оценка рисков, управление рисками, риск отмывания средств, риск идентификации клиента, политика «знай своего клиента», внутренний финансовый мониторинг
Citation
Бондар М. І. Ідентифікація клієнтів аудиторами (аудиторськими фірмами) у процесі здійснення фінансового моніторингу / Бондар М. І., Бондар Т. А. // Незалежний аудитор. – 2014. – № 7. – С. 2–10.