Необхідність маркетингу в банківській діяльності

View/
Open
Date
2011-04-21Author
Данилюк, Євгеній Юрійович
Daniluk, Evgenij
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетингу, визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослідження були виявлені проблеми, з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу. The main stages of formation and development of bank marketing system, principles and specific features of this system have been considered and functions defined. During the study of some problems which are faced by commercial banks when the main principles of the marketing are applied, have been identified. Рассмотрены основные этапы становления и развития системы банковского маркетинга, определенные функции, принципы и специфические признаки развития данной системы. В ходе исследования были обнаруженные проблемы, с которыми сталкиваются коммерческие банки при применении в своей деятельности основных положений маркетинга.