Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-02-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячена аналізу результата членства у СОТ та впливу нових геополітичних умов на розробку маркетингових стратегій суб’єктами агробізнесу України та їх взаємодію із системою держаного управління. Досліджено взаємозв’язок принципів формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України із наслідками членства України у СОТ для АПК. Запропоновано трансформувати модель взаємодії бізнесу та держави з метою захисту від глобальної конкуренції.
Description
Keywords
глобалізація, маркетинг, агробізнес, Світова організація торгівлі (СОТ), стратегія управління
Citation
Єранкін О. О. Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 175–184.