Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-02-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розроблено концептуальні засади обґрунтування управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу. Визначено стратегічні аспекти розвитку сучасної концепції маркетингу на підприємствах АПК України. Розроблено рекомендації щодо основних напрямів реалізації сучасних маркетингових стратегій агропромисловими формуваннями.
The conceptual foundations of substantiation of management of enterprises of agro-industrial complex in Ukraine on the basis of modern marketing concepts are considered in the article. The strategic aspects of the development of modern marketing concept in enterprises of agro-industrial complex of Ukraine are identified. Recommendations concerning the main directions of realization of modern marketing strategies by agro-industrial units are given.
Description
Keywords
агробізнес, маркетинг, управління підприємствами, концепції маркетингу, маркетингові стратегії, глобалізація, криза, agribusiness, marketing, management of enterprises, marketing concepts, marketing strategies, globalization, crisis
Citation
Єранкін О. О. Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 33: Проблеми управління у великотоварних промислових формуваннях. – С. 99-110.