Ідентифікація меж галузевого ринку та аналіз динаміки ключових факторів успіху підприємств

View/
Open
Date
2009-09-08Author
Щербатюк, Олена Миколаївна
Scherbatyuk, Olena
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті здійснено узагальнення методів визначення меж галузевого ринку (продуктових, географічних), а також ключових факторів успіху підприємств на ньому. На основі узагальнень запропоновано методику аналізу ключових факторів успіху товаровиробників, адекватну специфіці галузі та продукту. За результатами її апробації на матеріалах місцевих м’ясо- та молокопереробних підприємств, сформульовано висновки відносно динаміки, складу та вагомості ключових факторів успіху на локальному ринку. The article deals with the generalized methods for determining the inter-branch market (product, geographical), and key success factors for enterprises on it. Based on the generalization, the method of analysis of key success factors for manufacturers, which are adequate to the specifics of the industry and the product, is proposed. According to the results of testing of local meat and milk processing plants, the conclusions as to the dynamics, composition and ponderability of the key success factors in the local market are formulated.
Collections
- Випуск № 24-25 [36]
- Кафедра економічної теорії [1044]