Show simple item record

dc.contributor.authorЩербатюк, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorScherbatyuk, Olenaen
dc.date.accessioned2011-04-26T12:53:02Zen
dc.date.available2011-04-26T12:53:02Zen
dc.date.issued2009-09-08
dc.identifier.citationЩербатюк О. М. Ідентифікація меж галузевого ринку та аналіз динаміки ключових факторів успіху підприємств / О. М. Щербатюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 103–111.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/308en
dc.description.abstractУ статті здійснено узагальнення методів визначення меж галузевого ринку (продуктових, географічних), а також ключових факторів успіху підприємств на ньому. На основі узагальнень запропоновано методику аналізу ключових факторів успіху товаровиробників, адекватну специфіці галузі та продукту. За результатами її апробації на матеріалах місцевих м’ясо- та молокопереробних підприємств, сформульовано висновки відносно динаміки, складу та вагомості ключових факторів успіху на локальному ринку.uk
dc.description.abstractThe article deals with the generalized methods for determining the inter-branch market (product, geographical), and key success factors for enterprises on it. Based on the generalization, the method of analysis of key success factors for manufacturers, which are adequate to the specifics of the industry and the product, is proposed. According to the results of testing of local meat and milk processing plants, the conclusions as to the dynamics, composition and ponderability of the key success factors in the local market are formulated.en
dc.language.isouken
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectключові фактори успіху ринкового та ресурсного походженняuk
dc.subjectпродуктові та географічні межі ринкуuk
dc.subjectметоди визначення та прогнозування ключових факторів успіхуuk
dc.subjectлокальні виробники продуктуuk
dc.subjectsuccess key factors of market and resourse originen
dc.subjectproduct and geographic market boundariesen
dc.subjectmethods of detection and prediction of key success factorsen
dc.subjectlocal manufacturers producten
dc.titleІдентифікація меж галузевого ринку та аналіз динаміки ключових факторів успіху підприємствuk
dc.typeArticleen
dc.subject.udc658.56uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record