Show simple item record

dc.contributor.authorВасилькова, Наталія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorVasylkova, Nataliaen
dc.date.accessioned2011-05-11T12:58:57Zen
dc.date.available2011-05-11T12:58:57Zen
dc.date.issued2009-10-15
dc.identifier.citationВасилькова Н. В. Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 152–157.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/317en
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність, особливості та еволюцію екологічного маркетингу, його місце у концепції сталого розвитку, складності реалізації екологічних інновацій та переваги, яких підприємство може досягти, діючи на сучасних принципах соціальної і екологічної відповідальності бізнесу.uk
dc.language.isouken
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectзелений маркетингuk
dc.subjectконцепція сталого розвиткуuk
dc.subjectекологічні інноваціїuk
dc.subjectenvironmental marketingen
dc.subjectgreen marketingen
dc.subjectsustainable development concepten
dc.subjectenvironmental innovationsen
dc.titleКонкурентні переваги на основі екологічного маркетингуuk
dc.typeArticleen
dc.subject.udc339.138:502.1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record