Необхідність та напрямки якісної трансформації банківського обслуговування клієнтів

View/
Open
Date
2011-01-28Author
Охрименко, Ірина Борисівна
Okhrymenko, I.
Охрименко, Ирина Борисовна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядаються шляхи та проблеми трансформації банківського обслуговування клієнтів в умовах глобалізації економіки. Обґрунтовується необхідність і неминучість таких змін. The article considers the issues and possibilities of the banking client service transformation in the context of a globalized economy. Furthermore, the preliminaries as well as the inevitabilities of such changes are addressed. В статье рассматриваются пути и проблемы трансформации банковского обслуживания клиентов в условиях глобализации экономики. Обосновывается необходимость и неизбежность таких изменений.
Collections
- Випуск № 19 [35]
- Кафедра банківської справи та страхування [1575]