• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет фінансів
  • Кафедра банківської справи та страхування
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет фінансів
  • Кафедра банківської справи та страхування
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Необхідність та напрямки якісної трансформації банківського обслуговування клієнтів

Thumbnail
View/ Open
Okhrymenko.pdf (434.5Kb)
Date
2011-01-28
Author
Охрименко, Ірина Борисівна
Okhrymenko, I.
Охрименко, Ирина Борисовна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглядаються шляхи та проблеми трансформації банківського обслуговування клієнтів в умовах глобалізації економіки. Обґрунтовується необхідність і неминучість таких змін.
 
The article considers the issues and possibilities of the banking client service transformation in the context of a globalized economy. Furthermore, the preliminaries as well as the inevitabilities of such changes are addressed.
 
В статье рассматриваются пути и проблемы трансформации банковского обслуживания клиентов в условиях глобализации экономики. Обосновывается необходимость и неизбежность таких изменений.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3348
Collections
  • Випуск № 19 [35]
  • Кафедра банківської справи та страхування [1575]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV