Необхідність та напрямки якісної трансформації банківського обслуговування клієнтів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-01-28
Authors
Охрименко, Ірина Борисівна
Okhrymenko, I.
Охрименко, Ирина Борисовна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядаються шляхи та проблеми трансформації банківського обслуговування клієнтів в умовах глобалізації економіки. Обґрунтовується необхідність і неминучість таких змін.
The article considers the issues and possibilities of the banking client service transformation in the context of a globalized economy. Furthermore, the preliminaries as well as the inevitabilities of such changes are addressed.
В статье рассматриваются пути и проблемы трансформации банковского обслуживания клиентов в условиях глобализации экономики. Обосновывается необходимость и неизбежность таких изменений.
Description
Keywords
глобалізація економіки, фінансова криза, системна банківська криза, процес трансформації, банківські послуги, банківський продукт, клієнти банку, клієнтська база, інновації, фінансовий ринок, ринок банківських послуг, конкурентоспроможність банку, globalization of the economy, financial crisis, systemic banking crisis, transformation, banking, banking product, bank customers, customer base, innovation, financial market, market of banking services, competitiveness of the bank, глобализация экономики, финансовый кризис, системный банковский кризис, процесс трансформации, банковские услуги, банковский продукт, клиенты банка, клиентская база, инновации, финансовый рынок, рынок банковских услуг, конкурентоспособность банка
Citation
Охрименко І. Б. Необхідність та напрямки якісної трансформації банківського обслуговування клієнтів / І. Б. Охрименко // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 19. – С. 138–145.