• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Інститут інформаційних технологій в економіці
  • Кафедра інформатики та системології
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Інститут інформаційних технологій в економіці
  • Кафедра інформатики та системології
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках

Thumbnail
View/ Open
293 - 302.pdf (505.8Kb)
Date
2012-03-22
Author
Сидоренко, Валерій Миколайович
Sydorenko, Valeriy
Сидоренко, Валерий Николаевич
Кравченко, Володимир Георгійович
Сидоренко, Марія Валеріївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглядаються сучасні підходи до моделювання маркетингових стратегій. Узагальнено існуючи підходи до прогнозування можливих змін в умовах функціонування ринків. Запропоновано підхід до побудови моделі агатокритеріального компромісу в умовах невизначеності ринків і вибору оптимальної маркетингової стратегії для малих і середніх підприємств.
 
Modern methods of marketing strategies modelling are examined in the paper. The article generalizes existing methods of forecasting possible changes in the context of markets functioning. The method of creation of multicriterion compromise in terms of markets uncertainty and choosing the most effective marketing strategy for small and mediumsized enterprises is proposed.
 
Рассматриваются современные подходы к моделированию маркетинговых стратегий. Обобщены существующие подходы к прогнозированию возможных изменений в условиях функционирования рынков. Предложен подход к построению модели многокритериального компромисса в условиях неопределенности рынков и выбора оптимальной маркетинговой стратегии для малых и средних предприятий.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3364
Collections
  • Кафедра інформатики та системології [463]
  • № 27 [47]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV