Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках

View/
Open
Date
2012-03-22Author
Сидоренко, Валерій Миколайович
Sydorenko, Valeriy
Сидоренко, Валерий Николаевич
Кравченко, Володимир Георгійович
Сидоренко, Марія Валеріївна
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглядаються сучасні підходи до моделювання маркетингових стратегій. Узагальнено існуючи підходи до прогнозування можливих змін в умовах функціонування ринків. Запропоновано підхід до побудови моделі агатокритеріального компромісу в умовах невизначеності ринків і вибору оптимальної маркетингової стратегії для малих і середніх підприємств. Modern methods of marketing strategies modelling are examined in the paper. The article generalizes existing methods of forecasting possible
changes in the context of markets functioning. The method of creation of multicriterion compromise in terms of markets uncertainty and choosing the most effective marketing strategy for small and mediumsized enterprises is proposed. Рассматриваются современные подходы к моделированию маркетинговых стратегий. Обобщены существующие подходы к прогнозированию возможных изменений в условиях функционирования рынков. Предложен подход к построению модели многокритериального компромисса в условиях неопределенности рынков и выбора оптимальной маркетинговой стратегии для малых и средних предприятий.
Collections
- Кафедра інформатики та системології [463]
- № 27 [47]