Show simple item record

dc.contributor.authorСидоренко, Валерій Миколайовичuk
dc.contributor.authorSydorenko, Valeriyen
dc.contributor.authorСидоренко, Валерий Николаевичru
dc.contributor.authorКравченко, Володимир Георгійовичuk
dc.contributor.authorСидоренко, Марія Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-05-08T08:46:11Z
dc.date.available2014-05-08T08:46:11Z
dc.date.issued2012-03-22
dc.identifier.citationСидоренко В. М. Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках / В. М. Сидоренко, В. Г. Кравченко, М. В. Сидоренко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 293-302.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3364
dc.description.abstractРозглядаються сучасні підходи до моделювання маркетингових стратегій. Узагальнено існуючи підходи до прогнозування можливих змін в умовах функціонування ринків. Запропоновано підхід до побудови моделі агатокритеріального компромісу в умовах невизначеності ринків і вибору оптимальної маркетингової стратегії для малих і середніх підприємств.uk
dc.description.abstractModern methods of marketing strategies modelling are examined in the paper. The article generalizes existing methods of forecasting possible changes in the context of markets functioning. The method of creation of multicriterion compromise in terms of markets uncertainty and choosing the most effective marketing strategy for small and mediumsized enterprises is proposed.en
dc.description.abstractРассматриваются современные подходы к моделированию маркетинговых стратегий. Обобщены существующие подходы к прогнозированию возможных изменений в условиях функционирования рынков. Предложен подход к построению модели многокритериального компромисса в условиях неопределенности рынков и выбора оптимальной маркетинговой стратегии для малых и средних предприятий.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectметоди аналізу ситуаційuk
dc.subjectконцепції та моделі стратегічного маркетингуuk
dc.subjectфактори ризикуuk
dc.subjectальтернативи і критеріїuk
dc.subjectалгоритм виборуuk
dc.subjectбагатокритеріальний компромісuk
dc.subjectsituation analysis methodsen
dc.subjectconceptions and models of the strategic marketingen
dc.subjectrisk factorsen
dc.subjectalternatives and criteriaen
dc.subjectalgorithm of choiceen
dc.subjectmulticriterion compromiseen
dc.subjectметоды анализа ситуацийru
dc.subjectконцепции и модели стратегического маркетингаru
dc.subjectфакторы рискаru
dc.subjectальтернативы и критерииru
dc.subjectалгоритм выбораru
dc.subjectмногокритериальный компромиссru
dc.titleМоделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринкахuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138:339.13.021uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record