• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Соціальний капітал і соціальна відповідальність у міжнародному бізнесі

Thumbnail
View/ Open
Veremiyenko.pdf (379.9Kb)
Date
2009-09-15
Author
Веремієнко, Тетяна Сергіївна
Veremiyenko, Tetiana
Metadata
Show full item record
Abstract
Складність сучасних проблем врахування пріоритету загальнолюдських цінностей обумовлює специфіку стратегій міжнародного бізнес-середовища на початку ХХІ століття. Головний сенс змін, що нині відбуваються у суспільстві, — це переміщення відповідальності. Відповідальність несе не лише одна структура — держава, вона поширюється і на державу, і на корпорацію, і на громадянина. За умов всезростаючої інтернаціоналізації сучасного бізнес-середовища зростає зацікавленість етикою поведінки та соціальною відповідальністю бізнесу. Остання дозволяє менеджерам розвивати здатність до оцінки внеску діяльності своєї компанії у розвиток соціального капіталу.
 
The specific character of international business strategies in XXI century is determined by the complicated problems concerning priorities of human values. The social responsibility in modern society lies upon different structures: government, corporation, citizen. Criterion of world economic efficiency is the social capital.
 
Сложность современных проблем учета приоритета общечеловеческих ценностей определяет специфику стратегий международной бизнес-среды в начале ХХІ века. Основой современных общественных изменений является перемещение ответственности. Ответственность несет не только одна структура — государство, но и корпорация, и гражданин. По мере возрастающей интернационализации делового мира возрастает интерес к этике поведения и социальной ответственности бизнеса. Социальная ответственность позволяет менеджерам развивать способность к оценке вклада своей компании в социальный капитал.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/344
Collections
  • Випуск № 23 [38]
  • Кафедра мiжнародного менеджменту [274]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV