Соціальний капітал і соціальна відповідальність у міжнародному бізнесі
View/
Open
Date
2009-09-15Author
Веремієнко, Тетяна Сергіївна
Veremiyenko, Tetiana
Metadata
Show full item recordAbstract
Складність сучасних проблем врахування пріоритету загальнолюдських цінностей обумовлює специфіку стратегій міжнародного бізнес-середовища на початку ХХІ століття. Головний сенс змін, що нині
відбуваються у суспільстві, — це переміщення відповідальності. Відповідальність несе не лише одна структура — держава, вона поширюється і на державу, і на корпорацію, і на громадянина. За умов всезростаючої інтернаціоналізації сучасного бізнес-середовища зростає зацікавленість етикою поведінки та соціальною відповідальністю
бізнесу. Остання дозволяє менеджерам розвивати здатність до оцінки внеску діяльності своєї компанії у розвиток соціального капіталу. The specific character of international business strategies in XXI century is determined by the complicated problems concerning priorities of human values. The social responsibility in modern society lies upon different structures: government, corporation, citizen. Criterion of world economic efficiency is the social capital. Сложность современных проблем учета приоритета общечеловеческих ценностей определяет специфику стратегий международной бизнес-среды в начале ХХІ века. Основой современных общественных
изменений является перемещение ответственности. Ответственность несет не только одна структура — государство, но и корпорация, и гражданин. По мере возрастающей интернационализации делового мира возрастает интерес к этике поведения и социальной ответственности бизнеса. Социальная ответственность позволяет менеджерам развивать способность к оценке вклада своей компании
в социальный капитал.
Collections
- Випуск № 23 [38]
- Кафедра мiжнародного менеджменту [274]