Корпоративна соціальна відповідальність: теоретико-методологічний аспект оцінювання соціальної діяльності
Abstract
У статті розглянуто проблему корпоративної соціальної відповідальності та можливі методологічні підходи до її вимірювання і оцінювання соціальної діяльності. При цьому зроблено спробу сформулювати ознаки, оцінювання яких дасть можливість більш точно характеризувати рівень розвитку корпоративної соціальної відповідальності на різних рівнях її прояву і, перш за все, на рівні підприємства. The article considers the problem of corporate social responsibility and possible methodological approaches to its measurement and evaluation of social activity. An attempt is made to formulate the signs, evaluation of which will give more accurate characteristics of the level of corporate social responsibility at different levels of its manifestation and, above all, at the enterprise level. В статье рассмотрена проблема корпоративной социальной ответственности и возможные методологические подходы к ее измерению и оцениванию социальной деятельности. При
этом делается попытка сформулировать признака, оценивание которых даст возможность более точно характеризовать уровень развития корпоративной социальной ответственности на разных уровнях её проявления и, прежде всего, на уровне предприятия.