Структурно-функціональні фактори розвитку міжнародного ринку туристичних послуг

No Thumbnail Available
Date
2008-02-06
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Дисертаційна робота присвячена дослідженню структурно-функціональних факторів розвитку міжнародного ринку туристичних послуг за умов глобалізації. Значну увагу приділено теоретичним основам формування та функціонування світового ринку послуг, систематизації класифікації послуг та дослідженню характеру, масштабів та новітніх тенденцій розвитку міжнародного туристичного ринку, визначенню особливостей його регулювання. У дисертації проаналізовано структурно-функціональні зміни на міжнародному ринку туристичних послуг, визначено роль та місце України у міжнародних туристичних процесах, обґрунтовано сучасний механізм підвищення конкурентоспроможності національної туристичної галузі. The dissertation is devoted to the investigation of structural-functional factors of international tourist market services development under conditions of globalization. A great importance is given to the theoretical basis of world market services formation and functioning, to the systematization of services classification and to the investigation of the nature, scales and modern trends in international tourist market development, to the definition peculiarities of its regulation. The dissertation has analysed structural-functional changes in the international tourist services market, defined the part and the place of Ukraine in international tourist process based modern ways of the growth of our national tourist industry competitiveness. Диссертационная работа посвящена исследованию структурно-функциональных факторов развития международного рынка туристических услуг в условиях глобализации. Значительное внимание в работе уделено теоретическим основам формирования и функционирования мирового рынка услуг. Рассматриваются современные подходы к таким ключевым определениям, как «услуга» и «международный рынок туристических услуг», раскрыто их авторское толкование. Предлагается также систематизированная на основе современной литературы классификация услуг, которая сокращает количество групп и отвечает международной практике их учета.
Description
Keywords
послуга, туристична послуга, туристичний продукт, міжнародний ринок туристичних послуг, фактори розвитку туризму, туристичні потоки, туристичні процеси, туристичний кластер, rонкурентоспроможність туристичної галузі, service, tourist service, tourist product, tourist market, international market of tourist services, tourism development factors, tourist movements, tourist process, tourist cluster, competitiveness of tourist industry, услуга, туристическая услуга, туристический продукт, международный рынок туристических услуг, факторы развития туризма, туристические потоки, туристические процессы, туристический кластер, конкурентоспособность туристической отрасли
Citation
Антонюк К. В. Структурно-функціональні фактори розвитку міжнародного ринку туристичних послуг : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Антонюк Катерина Вікторівна ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ, 2008. – 21 c.