Recent Submissions

  • Зустрічі з лідерами, які надихають 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    21 червня у Рівному стартував проект “Smart Meetings” – спільна освітня ініціатива молодіжної організації "Smart People" та Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу». В рамках події систематично ...
  • Світ досліджень: кодекси та керівні засади. ESOMAR: керівництво з досліджень у соціальних медіа 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
  • Інтернет-проекти Mail.Ru Group локалізуються для ближнього зарубіжжя 

    Паранько, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Mail.RuGroup (MAIL:LI, лістинг з 5 листопада 2010 г., заснована в 1998 г.) – провідний гравець російськомовного сегмента мережі (за даними ComScore, вересень 2011 р, Росія - перший за розміром інтернет-ринок в Європі). ...
  • Локалізація проектів Mail.Ru в зарубіжних країнах: особливості національної адаптації у Києві. «Одноклассники» вивчили українську мову 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    4 липня 2012, Київ – Соціальна мережа «Одноклассники», проект Mail.RuGroup, оголошує про те, що жителі України можуть користуватися даною соціальною мережею рідною мовою – українською перекладені мобільна та основна версії сайту.
  • Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Ще пару років тому маркетологи на автомобільному ринку більше нагадували саперів або аматорів підводного плавання. Навчання на власних помилках, прийом на роботу тільки за особистими якостями та за критерієм «сподобався – ...
  • Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти 

    Красовська, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення ...
  • Social CRM: керуючи досвідом клієнта 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та клієнтом. З одного боку, маркетинг отримав ще один ефективний канал комунікації з аудиторією, проте з іншого, стає усе складніше контролювати ...
  • Етапи маркетингу аудиторських послуг 

    Тультаєв, Тимур (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    У статті розглядаються актуальні питання організації маркетингу в адиторських компаніях. У публікації зроблено спробу сформулювати основний алгоритм діяльності маркетологів, спрямований на підвищення ефективності бізнесу ...
  • Генерація оффлайн продаж через Інтернет 

    Галіка, Володимир (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
  • Мобільний бум – маркетологам «на руку». Підказки фахівцям 

    Макаренко, Людмила (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Останнім часом рекламодавці звертають значну увагу на можливість комунікації зі своїми клієнтами через мобільні пристрої.
  • Що потрібно знати про фестивалі реклами 

    Лазебник, Максим (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    На початку "фестивального" сезону ми взяли інтерв’ю у Максима Лазебника — Генерального продюсера Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, координатора EFFIE Awards Ukraine, організатора конкурсу ADC * UA Awards, ...
  • Жахливо і Прекрасно: онлайн дослідження в Україні 

    Красновський, Олександр; Харченко, Наталія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
  • Поштові опитування: практика використання в Україні 

    Шуляк, Марина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Поштові опитування в Україні мають достатній потенціал для розвитку. Поштові дослідження, підкріплені попереднім рекрутуванням респондентів та винагородою за участь,а також враховуючи стандартний термін їх проведення, ...
  • Засідання клубу директорів маркетингових дослідницьких компаній 18 квітня 2012 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)