№ 3 (72) травень – червень
Browse by
Recent Submissions
-
Зустрічі з лідерами, які надихають
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)21 червня у Рівному стартував проект “Smart Meetings” – спільна освітня ініціатива молодіжної організації "Smart People" та Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу». В рамках події систематично ... -
Світ досліджень: кодекси та керівні засади. ESOMAR: керівництво з досліджень у соціальних медіа
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) -
Інтернет-проекти Mail.Ru Group локалізуються для ближнього зарубіжжя
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Mail.RuGroup (MAIL:LI, лістинг з 5 листопада 2010 г., заснована в 1998 г.) – провідний гравець російськомовного сегмента мережі (за даними ComScore, вересень 2011 р, Росія - перший за розміром інтернет-ринок в Європі). ... -
Локалізація проектів Mail.Ru в зарубіжних країнах: особливості національної адаптації у Києві. «Одноклассники» вивчили українську мову
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)4 липня 2012, Київ – Соціальна мережа «Одноклассники», проект Mail.RuGroup, оголошує про те, що жителі України можуть користуватися даною соціальною мережею рідною мовою – українською перекладені мобільна та основна версії сайту. -
Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Ще пару років тому маркетологи на автомобільному ринку більше нагадували саперів або аматорів підводного плавання. Навчання на власних помилках, прийом на роботу тільки за особистими якостями та за критерієм «сподобався – ... -
Етапи маркетингу аудиторських послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)У статті розглядаються актуальні питання організації маркетингу в адиторських компаніях. У публікації зроблено спробу сформулювати основний алгоритм діяльності маркетологів, спрямований на підвищення ефективності бізнесу ... -
Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення ... -
Social CRM: керуючи досвідом клієнта
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та клієнтом. З одного боку, маркетинг отримав ще один ефективний канал комунікації з аудиторією, проте з іншого, стає усе складніше контролювати ... -
Генерація оффлайн продаж через Інтернет
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) -
Мобільний бум – маркетологам «на руку». Підказки фахівцям
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Останнім часом рекламодавці звертають значну увагу на можливість комунікації зі своїми клієнтами через мобільні пристрої. -
Що потрібно знати про фестивалі реклами
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)На початку "фестивального" сезону ми взяли інтерв’ю у Максима Лазебника — Генерального продюсера Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, координатора EFFIE Awards Ukraine, організатора конкурсу ADC * UA Awards, ... -
Жахливо і Прекрасно: онлайн дослідження в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) -
Поштові опитування: практика використання в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Поштові опитування в Україні мають достатній потенціал для розвитку. Поштові дослідження, підкріплені попереднім рекрутуванням респондентів та винагородою за участь,а також враховуючи стандартний термін їх проведення, ... -
Засідання клубу директорів маркетингових дослідницьких компаній 18 квітня 2012
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)