№ 4 (73) липень – серпень
Browse by
Recent Submissions
-
Перше засідання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)11 вересня 2012 відбулося перше засідання Індустріального гендерного комітету з Реклами. Засідання було присвячене підготовці експертного висновку на відповідне звернення Експертної ради з питань розгляду звернень за ... -
Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Наш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції ... -
Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Аналіз практичного застосування маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону показав, що сучасні умови їх господарювання вимагають нових підходів до здійснення маркетингової діяльності. Структура ... -
Розвиток В2В в Україні: на шляху до спільноти та стандартів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Наприкінці 2010 року у в своїх статтях «Виклики маркетингу в Україні» та «Подорож в маркетинг майбутнього» я намагався зрозуміти та порівняти стан і тенденції розвитку в Україні та світі. Один із викликів – cтворення ... -
Світ до 2050 року: Deutsche Post DHL опублікувала футурологічне дослідження
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Група компаній Deutsche Post DHL випустила у світ футурологічне дослідження «Погляд у майбутнє: логістика-2050", в якому розглядаються п'ять можливих сценаріїв розвитку торгівлі, бізнесу і суспільства до 2050 року. -
Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) -
Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Сьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів. -
Матричний трейд: торговий маркетинг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Торговий маркетинг - всього лише один з набору інструментів сучасної торгівлі, але без якого сьогодні вже не обійтися ні виробникові, ні продавцеві продукції. Це інструмент, застосовуючи який, відбувається зміна акценту і ... -
Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та ...