№ 5 (74) вересень – жовтень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 14 of 14
  • Item
    COMCON StudySmart тм для студентов
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ.
  • Item
    Новий канал комунікацій в Україні – сервіс рекламних рингбектонів Itone-Реклама
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Рекламний рингбектон має всі можливості для того, щоб скласти плідну конкуренцію іншим каналам комунікації в нашій країні. Все, що для цього потрібно – визнання з боку рекламодавців та користувачів, а також активна участь рекламних агенцій у просуванні та розробці цікавого контенту для нового сервісу.
  • Item
    Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Доронін, Василь
  • Item
    Економічні логіки маркетингових дій
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Зозульов, Олександр Вікторович
  • Item
    Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Самуляк, Віталій; Фещур, Роман; Шишковський, Сергій
    Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів та потенціалу.
  • Item
    Репортаж з другого PR-SPACE Congress
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    27 вересня 2012 у виставковому центрі «Київекспоплаза» відбувся другий PR-SPACE Congress – подія, яку не міг пропустити жоден справжній піарник.
  • Item
    Effie Conference 2012
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу.
  • Item
    Золотий PROпеллер
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    9-го листопада в Києві відбулась 10-та ювілейна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PROпеллер».
  • Item
    Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Сулковський, Лукаш
    Стаття аналізує особливості та вагомість сімейних МСП у польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження було завершено у грудні 2009 року та проводилось командою авторів - Ł. Sułkowski, A. Kowalewska, J. Szut, B. Lewandowska, M.Kwiatkowska, A. Marjański та дослідницькою компанією Pentor, на базі комісії польського Агенства з Розвитку Підприємств. Дослідження враховує постулати методологічної тріангуляції та використовує зразкові методи обзору, статистичний аналіз, також кількісні методі, такі як фокус-групи, вільно форматні та експертні інтерв’ю.
  • Item
    Обновление - мать достижения!
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Чорноголовко, Николо
  • Item
    Авторынок-2012. Как это может быть
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Ханенко, Григорий
  • Item
    Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г.
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Овсянников, Георгий
  • Item
    Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Груздев, Александр
    Украинское маркетинговое агентство IRS Group подписало соглашение о стратегическом сотрудничестве и партнерстве с независимым международным маркетинговым агентством GiPA, специализирующимся на исследованиях в автомобильной сфере, которое представлено офисами в Европе, Южной, Латинской, Северной Америки, России, Китае и Африке.
  • Item
    Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Сокол, Михаил
    Сокол Михаил, магистр маркетинга, выпускник ХАИ и КПИ. Прошел все «ступеньки» на производстве от мастера, технолога, начальника КБ, начальника сборочного цеха до начальника управления торговли крупного производственного объединения, с 1998 года по настоящее время работает в автобизнесе на позициях руководителя служб маркетинга и продаж автомобилей в различных крупных компаниях Украины Помог знаниями, советами, личной поддержкой становлению и карьерному росту многим успешным руководителям. Ежегодно набирает свою группу и обучает молодых специалистов «секретам» маркетинга и продаж автомобилей в Высшей школе подготовки кадрового резерва для автобизнеса при Украинской Ассоциации Маркетинга. Активно участвует в профильных Конференциях, проводит тренинги. Любит путешествовать на автомобиле, увлекается разведением цветов, подводной охотой и горными лыжами. Рынки Украины, России, США.