Останні додані

  • COMCON StudySmart тм для студентов 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ.
  • Новий канал комунікацій в Україні – сервіс рекламних рингбектонів Itone-Реклама 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Рекламний рингбектон має всі можливості для того, щоб скласти плідну конкуренцію іншим каналам комунікації в нашій країні. Все, що для цього потрібно – визнання з боку рекламодавців та користувачів, а також активна участь ...
  • Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні 

    Доронін, Василь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
  • Економічні логіки маркетингових дій 

    Зозульов, Олександр Вікторович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
  • Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств 

    Самуляк, Віталій; Фещур, Роман; Шишковський, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів ...
  • Репортаж з другого PR-SPACE Congress 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    27 вересня 2012 у виставковому центрі «Київекспоплаза» відбувся другий PR-SPACE Congress – подія, яку не міг пропустити жоден справжній піарник.
  • Effie Conference 2012 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу.
  • Золотий PROпеллер 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    9-го листопада в Києві відбулась 10-та ювілейна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PROпеллер».
  • Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств 

    Сулковський, Лукаш (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Стаття аналізує особливості та вагомість сімейних МСП у польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження було завершено у грудні ...
  • Обновление - мать достижения! 

    Чорноголовко, Николо (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
  • Авторынок-2012. Как это может быть 

    Ханенко, Григорий (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
  • Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г. 

    Овсянников, Георгий (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
  • Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы 

    Груздев, Александр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Украинское маркетинговое агентство IRS Group подписало соглашение о стратегическом сотрудничестве и партнерстве с независимым международным маркетинговым агентством GiPA, специализирующимся на исследованиях в автомобильной ...
  • Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов 

    Сокол, Михаил (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Сокол Михаил, магистр маркетинга, выпускник ХАИ и КПИ. Прошел все «ступеньки» на производстве от мастера, технолога, начальника КБ, начальника сборочного цеха до начальника управления торговли крупного производственного ...