№ 1 (59) січень – лютий
Browse by
Recent Submissions
-
Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У статті розглянуті особливості найсучаснішої течії в маркетингу – кулхантингу. Відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки. -
Технологічні інновації для роздрібних мереж
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У статті розглянуті особливості технологічних інновацій для роздрібних мереж. Зокрема, зосереджена увага на тих інноваціях, які являються найбільш важливими для споживачів. -
Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У статті надано методологію визначення товарних меж ринку, за результатами дослідження стану та перспективи розвитку в Україні ринку матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень, про веденого в 2008-2009 ... -
Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У статті наведені методики оцінки рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення. -
Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії «блакитного океану» на українському ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У статті розглянуто підходи до створення нових товарів і ринків, зокрема, латеральний маркетинг та стратегія «блакитного океану». Аналіз основних ідей та інструментів цих концепцій дав змогу виявити їхні спільні та відмінні ... -
Event – важлива складова сучасного PR
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)Розглянуто специфіку і тенденції розвитку event-ринку України, визначено фактори, які на нього впливають, проведено дослідження структури попиту на event-послуги, запропоновано комплекс заходів з метою ефективного просування ... -
Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) -
Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)Висунуті на підтвердження у статті наукові положення, висновки та методичні рекомендації є важливим підґрунтям для вирішення проблемних прикладних питань вдосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин між ... -
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) -
Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)Стаття присвячена теоретичному аналізу та практичній реалізації процесу сегментації ринку. Запропоновано дворівневий підхід до сегментації із використанням метричних і неметричних даних, проілюстрованого на прикладі ринку ... -
Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) -
Ринок обирає кращих. Представлення результатів дослідження МД на фармацевтичному ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) -
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)