№ 1 (51) січень – лютий

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 15 of 15
  • Item
    Удосконалення системи митного контролю. Аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Ліпіхіна, Тетяна Дмитрівна
    У статті автор обґрунтовує доцільність застосування системи аналізу й оцінки ризику під час здійснення митного контролю товарів, що переміщуються через митні кордони у рамках зовнішньоекономічної діяльності.
  • Item
    Проблеми логістичного ринку послуг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Кальченко, Альбіна Георгіївна
    Основна увага приділена завданням логістики і розгляду існуючого логістичного ринку. Виходячи з недоліків, пов’язаних із використанням логістики підприємствами та фірмами, визначено проблеми, які існують на логістичному ринку послуг.
  • Item
    Форми дослідницьких організацій: світовий досвід
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Кудирко, Ольга Василівна; Кудирко, Ольга Васильевна
    Стаття присвячена аналізу форм дослідницьких організацій у світі. Для дослідження були обрані аналітичні центри, дослідницькі університети та наукові парки. Для кожної з представлених структур була наведена сутнісна характеристика, особливості роботи таких організацій, а також показані моделі застосування в різних регіонах світу.
  • Item
    Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Лівшиц, Вадим
    У статті систематизовані основні принципи роботи консалтингової агенції в галузі комерційної нерухомості у процесі обслуговування корпоративного клієнта щодо оренди офісного приміщення в одному з бізнес центрів м. Києва. Дані принципи є складовими методики «представлення інтересів орендаря» на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи. Наведена методика може ефективно застосовуватися агенціями в галузі комерційної нерухомості для підвищення ефективності роботи з корпоративними клієнтами.
  • Item
    Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Шумейко, Володимир Михайлович
    Організаційна структура управління маркетингом на виробничому підприємстві являє собою конструкцію логічно взаємопов’язаних рівнів управління і функціональних сфер і повинна будуватись у такій формі, яка дозволить найбільш ефективно досягати визначених цілей організації.
  • Item
    Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Іртлач, Михайло
  • Item
    Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Матвійчук-Соскіна, Надія
    У статті розкривається зміст дифузії мобільного маркетингу як інновації, характеризується стан галузі мобільного маркетингу як одного з різновидів дозвільного маркетингу, надаються пропозиції щодо збільшення ролі мобільних маркетингових комунікацій.
  • Item
    Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)
    Українська асоціація директ маркетингу (УАДМ) – добровільне недержавне некомерційне об’єднання, створене з метою розвитку ринку директ маркетингу і Mail Order в Україні. Сайт УАДМ www.dmdays.com.ua
  • Item
    Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Лилик, Ірина Вікторівна
    У лютому - березні 2009 р. УАМ шостий рік поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень (виконаних маркетинговими дослідницькими агенціями на замовлення; без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств товаровиробників та операторів ринків) в Україні за минулий 2008 р., а також перспектив розвитку сектора на 2009 р.
  • Item
    Застосування методу онлайн–опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Кракович, Дмитро
    Повний і детальний рейтинг вищих закладів освіти, а також докладний опис методики його побудови доступний на сайті проекту: www.yourcom.pass.org
  • Item
    Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Соколовський, Іван
    Найбільш оптимальним на сьогодні форматом презентації отриманих даних є формат web ресурсу,на якому були б представлені всі зібрані дані. Доступи до ресурсу повинні мати імпортер, виробник та кожен із дилерів (можливо, із різноманітними рівнями доступу та відповідно з різноманітною доступною інформацією). Підходи до вивчення задоволеності та лояльності клієнтів можуть бути різними, і різні методики можуть застосовуватися.
  • Item
    Війна «цінників». Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року.
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сокол, Артем
  • Item
    Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сафоненко, Артем
    В умовах поступового насичення вітчизняного авторинку серед автодилерів закономірно постала проблема гарантованого залучення бажаної кількості нових споживачів. Ця проблема значно загострилася за умов економічної кризи, коли попит на автомобілі різко скоротився.
  • Item
    Автоексперт - 2009: результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Луценко, Оксана
    У ситуації, що склалася в Україні, потреба у вивченні та прогнозуванні стає дедалі більш актуальною та водночас і більш складною, оскільки вплив держави на успіх марки/компанії на автомобільному ринку України, за словами експертів, є без сумнівно високим.
  • Item
    Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр.
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сокол, Михайло
    ТРЕТЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ УАМ «АВТОМАРКЕТИНГ: ПАРТНЕРСТВО І КОНКУРЕНЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ» 27 лютого 2009 року відбулася Третя Всеукраїнська конференція «Авто маркетинг» : партнерство і конкуренція на ав томобільному ринку України». Організатор – Українська Асоціація Маркетингу. Генеральний партнер – компанія Marketing Lab. Дослідницький партнер – компанія InMind.