Аналіз моделей внутрішнього маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-06-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті проаналізовані найвідоміші існуючі моделі внутрішнього маркетингу. Досліджується еволюція моделей та їх особливості залежно від наукової школи автора. Визначено головні переваги та недоліки кожної моделі, що зазвичай передує розробці авторської моделі.
The article highlights analysis of the key existing models of internal marketing. Model evolution and features are investigated in the context of their dependence on author’s science school. Main advantages and disadvantages of each model that usually preceeds elaboration of author’s model are specified.
В статье проанализированы наиболее известные модели внутреннего маркетинга. Исследуется эволюция моделей и их особенности в зависимости от научной школы автора. Представлены основные преимущества и недостатки по каждой модели, что обычно является предварительным этапом для разработки авторской модели.
Description
Keywords
модель внутрішнього маркетингу, внутрішній клієнт, внутрішній ринок, model of internal marketing, internal customer, internal market, модель внутреннего маркетинга, внутренний клиент, внутренний рынок, ориентация на клиента
Citation
Окунєва О. В. Аналіз моделей внутрішнього маркетингу / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 130–138.