• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Оцінка перспектив розвитку українських вузів шляхом використання потенціалу

Thumbnail
Переглянути
Basha.pdf (421.0Kb)
Дата
2013-08-21
Автор
Баша, Інна Миколаївна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Враховуючи те, що ВНЗ є складними соціально- економічними системами, всередині яких перетинаються інтереси значних соціальних груп та інститутів, виникає питання обґрунтування умов розвитку стратегічного управління ВНЗ як складної системи, що одночасно виступає суб’єктом ринку надання певного різновиду послуг та публічної установи, діяльність якої спрямована на виконання частини державних функцій та реалізації інтересів соціальних груп в межах галузі економіки.
 
Taking into account that universities are complex social and economic systems, which intersect in the middle of the interests of large social groups and institutions, the question of justification arises in terms of strategic management of universities as a complex system, that acts at the same time as the subject of the market of a certain kind of services and public institutions, which is committed to performance of public functions and promotes the interests of social groups within industries.
 
Учитывая то, что вузы являются сложными социально-экономическими системами внутри которых пересекаются интересы крупных социальных групп и институтов, возникает вопрос обоснования условий развития стратегического управления вузом как сложной системы, одновременно выступает субъектом рынка предоставления определенного вида услуг публичного учреждения, деятельность которой направлена на выполнение части функций и реализации интересов социальных групп в пределах отрасли экономики.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3986
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [633]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV