Методи визначення вартості бренду
Переглянути
Дата
2013-08-09Автор
Антонченко, Мирослава Юріївна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті визначено методи розрахунку вартості бренду, проаналізовано їх переваги та недоліки. Brand is a complex of concepts that summarize the way people thought about the relevant product, service, company or person. Although it is widely used in marketing and advertising, but nevertheless it is a financial concept. The article deals with the methods of calculating the value of the brand, analyzes their advantages and disadvantages. Бренд — термин, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге. Хотя широко используется в маркетинге и рекламе, но, тем не менее, это финансовое понятие. В статье рассмотрены методы расчета стоимости бренда, проанализированы их преимущества и недостатки.
Collections
- Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [664]
- № 30 [68]