• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Методи визначення вартості бренду

Thumbnail
Переглянути
Antonchenko.pdf (423.8Kb)
Дата
2013-08-09
Автор
Антонченко, Мирослава Юріївна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті визначено методи розрахунку вартості бренду, проаналізовано їх переваги та недоліки.
 
Brand is a complex of concepts that summarize the way people thought about the relevant product, service, company or person. Although it is widely used in marketing and advertising, but nevertheless it is a financial concept. The article deals with the methods of calculating the value of the brand, analyzes their advantages and disadvantages.
 
Бренд — термин, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге. Хотя широко используется в маркетинге и рекламе, но, тем не менее, это финансовое понятие. В статье рассмотрены методы расчета стоимости бренда, проанализированы их преимущества и недостатки.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3988
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [664]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV