Маркетингові комунікації на ринку швейної промисловості України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-06-22
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто основні тенденції розвитку легкої промисловості в останні часи, зокрема швейної галузі. Визначено основні критерії при виборі купівлі одягу. Розглянуто основні питання стосовно маркетингових комунікацій. Використовуючи комунікаційні інструменти, підприємство одночасно укріплює свій імідж, налагоджує діалог і встановлює взаємозв’язки із споживачами.
The article reviews major tendencies of manufacturing industry development, primarily focusing on the textile industry in recent period of time. It defines major choice criteria for buying clothing. It also reviews major concerns regarding marketing communications. A factory uses communication techniques in order to strengthen its reputation as well as to establish mutual cooperative relationship with consumers.
В статье рассмотрены основные тенденции развития легкой промышленности за последнее время, в частности швейной отрасли. Определены основные критерии при выборе покупки одежды. Рассмотрены основные вопросы относительно маркетинговых коммуникаций. Используя коммуникационные инструменты, предприятие одновременно укрепляет свой имидж, налаживает диалог и устанавливает взаимосвязь с потребителями.
Description
Keywords
швейна промисловість України, комунікаційна політика, створення бренду, sewing industry of Ukraine, communication policy, instruments of advancement, marketing communications, creation of brand, швейная промышленность Украины, коммуникационная политика, создание бренда, инструменты продвижения, маркетинговые коммуникации
Citation
Майборода О. О. Маркетингові комунікації на ринку швейної промисловості України / О. О. Майборода, Ю. І. Тімченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 161–170.