• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві

Thumbnail
View/ Open
Reshetnikova.pdf (515.8Kb)
Date
2013-08-01
Author
Решетнікова, Ірина Леонідівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглядається алгоритм процесу оперативного планування маркетингу на підприємстві. Доводиться необхідність чіткого регламентування процедур протягом річного циклу і доцільність використання методів сітьового планування.. Наводиться приклад побудови графу створення нової продукції з визначенням «критичного шляху» виконання робіт. Визначаються переваги застосування методу PERT в оперативному плануванні маркетингу на підприємстві.
 
The algorithm of process of operational planning of marketing is considered in the publication. The work proves the necessity of clear procedures for the regulation of the annual cycle and the feasibility of using methods of network planning. The paper presents the example of constructing a graph of creating new products with the definition of "critical path" of the work. The article defines the benefits of the method PERT in operational planning of marketing at the company.
 
Рассматривается алгоритм процесса оперативного планирования маркетинга на предприятии. Доказывается необходимость четкой регламентации процедур в течение годового цикла и целесообразность использования методов сетевого планирования. Приводится пример построения графа создания новой продукции с определением «критического пути» выполнения работ. Определяются преимущества применения метода PERT в оперативном планировании маркетинга.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3991
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV