Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах
Abstract
У статті розглянуто різні теоретичні підходи до визначення поняття механізму реалізації маркетингової стратегії, визначено його складові компоненти, завдання та функції. Описано використання методу S-образних кривих, який дозволяє на ранніх стадіях скорегувати величину маркетингового бюджету, що дає можливість більш економно і ефективно витрачати кошти підприємства на реалізацію маркетингової стратегії. The paper considers different theoretical approaches to the definition of the mechanism of marketing strategy, defined by its component parts, tasks and functions. We describe a method using S-shaped curves that allows you to adjust the value of early marketing budget that makes it possible more economically and efficiently to spend money on marketing strategy implementation. В статье рассмотрены различные теоретические
подходы к определению понятия механизма реализации маркетинговой стратегии, определены его компоненты, задачи и функции. Описано использование метода S-образных кривых, который позволяет на ранних стадиях скорректировать величину маркетингового бюджета, что дает возможность более экономно и эффективно расходовать средства предприятия на реализацию маркетинговой стратегии.
Collections
- Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [680]
- № 30 [68]