Show simple item record

dc.contributor.authorПавленко, Анатолій Федорович
dc.contributor.authorПилипчук, Володимир Петрович
dc.date.accessioned2014-06-24T06:50:12Z
dc.date.available2014-06-24T06:50:12Z
dc.date.issued2013-08-29
dc.identifier.citationПавленко А. Ф. Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств / А. Ф. Павленко, В. П. Пилипчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 336–347.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3996
dc.description.abstractРозглянуто інтеграційні підходи до використання маркетингу в процесі стратегічного управління ефективним розвитком промислових підприємств.uk
dc.description.abstractWe consider the use of integrative approaches to marketing in the development of effective strategic management of industrial enterprises.uk
dc.description.abstractРассмотрены интеграционные подходы к использованию маркетинга в процессе стратегического управления эффективным развитием промышленных предприятий.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectМаркетингове управлінняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectекономічна взаємодіяuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectMarketing management strategyuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjecteconomic cooperationuk
dc.subjectvaluesuk
dc.subjectМаркетинговое управлениеuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectэкономическое взаимодействиеuk
dc.subjectценностиuk
dc.titleМаркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138:658.1.uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record