• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Сучасні концепції маркетингового управління розвитком підприємств

Thumbnail
Переглянути
Fedorchenko.pdf (399.5Kb)
Дата
2013-08-16
Автор
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andrij
Таран, О. О.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
В статті розглянуто питання щодо розуміння сутності сучасного маркетингового менеджменту, його ролі в управлінні підприємствами у напрямку їх розвитку в умовах динамічного ринкового середовища. Проаналізовано основні етапи його еволюції, здійснено порівняльний аналіз концепцій зовнішньої і внутрішньої орієнтації. Показано орієнтири для модифікування підходів у галузі традиційного маркетингу, зокрема, застосування його інструментарію. Доведено, що сьогодні, на етапі переходу до економіки знань, традиційні підходи і методи маркетингу втрачають свою ефективність. Визначено перспективні напрямки застосування сучасного менеджменту і маркетингового менеджменту у напрямку підвищення клієнторієнтованості бізнесу і завоювання на основі цього стійких конкурентних переваг, що сприятиме його стійкому розвитку в умовах сучасного ринкового середовища. Наведено ключові параметри і характеристики ринкової орієнтації підприємства. Доведено особливу значущість для побудови його ефективної ринкової діяльності параметра споживчої лояльності.
 
The paper considers the issue of understanding the essence of modern marketing management and its role in the management of enterprises in their development within a dynamic market environment. The basic stages of its evolution by comparative analysis of the concepts of internal and external orientation are examined. Guidelines for modifying approaches in the field of traditional marketing are shown, including the use of its tools. It is proved that today, in the transition to a knowledge economy, traditional approaches and methods of marketing are losing their effectiveness. Perspective areas of modern management and marketing management application in improving the customer orientation of certain business and gaining on this basis sustainable competitive advantages that will boost sustainable development in today’s market environment are defined. The key parameters and characteristics of the market orientation of the company are presented in the work. A special significance of a parameter of consumer loyalty for the construction of its effective market activities is proved.
 
В статье рассмотрен вопрос относительно понимания сущности современного маркетингового менеджмента, его роли в управлении предприятиями в направлении их развития в условиях динамической рыночной среды. Проанализированы основные этапы его эволюции, осуществлен сравнительный анализ концепций внешней и внутренней ориентации. Показаны ориентиры для модифицирования подходов в отрасли традиционного маркетинга, в частности, применения его инструментария. Доказано, что сегодня, на этапе перехода к экономике знаний, традиционные подходы и методы маркетинга теряют свою эффективность. Определенны перспективные направления применения современного менеджмента и маркетингового менеджмента в направлении повышения клиентоориентированности бизнеса и завоевания на основе этого стойких конкурентных преимуществ, что будет способствовать его устойчивому развитию в условиях современной рыночной среды. Приведены ключевые параметры и характеристики рыночной ориентации предприятия. Доказана особенная значимость для построения его эффективной рыночной деятельности параметра потребительской лояльности.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3999
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [650]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV