Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері

View/
Open
Date
2013-08-08Author
Савощенко, Анатолій Семенович
Сірук, М. М.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері. The article investigates the importance and relevance of marketing for the publishing industry. The basic types of marketing and
communication complex of the scientific works were studied. The meaning of marketing and communication complex in the publishing sector was founded. В статье рассмотрено значение и актуальность маркетинга для издательской сферы. Исследованы основные виды маркетингово-коммуникационного комплекса по трудам ученых. Освещено значение и особенности маркетингового коммуникационного комплекса в издательской сфере.
Collections
- Кафедра соціоекономіки та управління персоналом [1760]
- № 30 [68]