Show simple item record

dc.contributor.authorСавощенко, Анатолій Семенович
dc.contributor.authorСірук, М. М.
dc.date.accessioned2014-06-24T08:03:22Z
dc.date.available2014-06-24T08:03:22Z
dc.date.issued2013-08-08
dc.identifier.citationСавощенко А. С. Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері / А. С. Савощенко, М. М. Сірук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 501–509.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4002
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері.uk
dc.description.abstractThe article investigates the importance and relevance of marketing for the publishing industry. The basic types of marketing and communication complex of the scientific works were studied. The meaning of marketing and communication complex in the publishing sector was founded.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрено значение и актуальность маркетинга для издательской сферы. Исследованы основные виды маркетингово-коммуникационного комплекса по трудам ученых. Освещено значение и особенности маркетингового коммуникационного комплекса в издательской сфере.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмаркетинговий комунікаційний комплексuk
dc.subjectвидавнича справаuk
dc.subjectвидавничий маркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectmarketing and communication complexuk
dc.subjectpublishinguk
dc.subjectpublishing marketinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкоммуникацияuk
dc.subjectмаркетингово-коммуникационный комплексuk
dc.subjectиздательское делоuk
dc.subjectиздательский маркетингuk
dc.titleЗначення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сферіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138..655.1/.5uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record