• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій

Thumbnail
View/ Open
Syevonkayeva.pdf (396.7Kb)
Date
2013-08-14
Author
Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
В статті розглянуті основні тенденції розвитку Івент-маркетингу в Україні. Визначено сутність та основні види івент-заходів. Основний акцент зроблено на те, що івент-маркетинг —один з найперспективніших напрямів комунікаційної діяльності. Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій — це головним чином емоційна складова комплексу. За допомогою івентів створюється емоційне відношення до торгової марки, що приводить до лояльності споживачів.
 
The paper describes the main trends in Event Marketing in Ukraine. The essence and the main types of event activities are presented in the work. The focus is on what event marketing — one of the most promising areas of communication activities. Event marketing in integrated marketing communications — is primarily emotional component of the complex. With the event an emotional relationship to the brand, which leads to customer loyalty is created.
 
В статье рассмотрены основные тенденции развития Ивент-маркетинга в Украине. Определена сущность и основные виды ивент-мероприятий. Основной акцент сделан на то, что ивент-маркетинг — один из самых перспективных направлений коммуникационной деятельности. Ивент-маркетинг в системе интегрированных маркетинговых коммуникаций — это главным образом эмоциональная составляющая комплекса. С помощью ивентов создается эмоциональное отношение к торговой марке, что приводит к лояльности потребителей.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4003
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV