• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Модель планування рекламної кампанії підприємства

Thumbnail
View/ Open
Arkhipova.pdf (524.0Kb)
Date
2013-08-06
Author
Архипова, Тетяна Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
В сучасних ринкових умовах рекламна діяльність становить одну із найпотужніших галузей економіки. Швидкий розвиток рекламної діяльності потребує наукового аналізу і економічного обґрунтування процесу формування рекламної кампанії.
 
In modern market conditions advertisement activity presents one of the most powerful industries of economy. Mushroom growth of advertisement activity needs a scientific analysis and economic ground of process of forming of advertisement campaign.
 
В современных рыночных условиях рекламная деятельность превратилась в одну из наиболее развитых отраслей экономики. Быстрое развитие рекламной деятельности требуют научного анализа и экономически обоснованного процесса формирования рекламной кампании.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4006
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [664]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV