Show simple item record

dc.contributor.authorФертюк, Світлана Володимирівнаuk
dc.contributor.authorШишигіна, Лілія Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2014-06-25T12:50:12Z
dc.date.available2014-06-25T12:50:12Z
dc.date.issued2013-08-05
dc.identifier.citationФертюк С. В. Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств / С. В. Фертюк, Л. С. Шишигіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ, 2013. – Вип. 30. – С. 381–390.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4061
dc.description.abstractВ роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних умов господарювання.uk
dc.description.abstractThis work highlights the features of integrated marketing tools of industry, function of branding strategy; the article reflects the principles of system design and effective management of brand development in the current economic conditions.en
dc.description.abstractВ работе исследованы особенности интегрированных маркетинговых инструментов промышленных предприятий, функции стратегии брендинга, отражены основы системного моделирования и эффективного управления развитием брендов в современных условиях хозяйствования.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectмаркаuk
dc.subjectbranden
dc.subjectbrandingen
dc.subjectcommodityen
dc.subjectmarketen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectbranden
dc.subjectбрендru
dc.subjectбрендингru
dc.subjectтоварru
dc.subjectрынокru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectпредприятиеru
dc.subjectразвитиеru
dc.subjectмаркаru
dc.titleОсобливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138:334.716 (477)uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record