Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств
Abstract
У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств. The essence of the methods forming a development strategy for state-owned machine-building enterprises, based on diagnostics of their economic potential due to the evaluation of their permanent growth level has been considered. Several state-owned machine building plants have been analyzed among the selected enterprises from the list of those controlled by the Ministry of economic development and trade of Ukraine. В статье рассмотрены основные составляющие комплекса маркетинговых коммуникаций, приведена их характеристика, цели, функции, задания, слабые и сильные стороны, с учетом специфики туристических услуг. На основе анализа работ, посвященных сущности основных составляющих системы маркетинговых коммуникаций, автором сформулированы собственные определения понятия реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз и прямой маркетинг, которые адаптированы к туристическим предприятиям.
Collections
- № 30 [68]