Зміст та інструментарій маркетингового аудиту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуті зміст маркетингового аудиту підприємства та різноманітний інструментарій його реалізації. До інструментарію, що застосовують в процесі маркетингового аудиту, відносять різноманітні методи маркетингових досліджень і маркетингового аналізу. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється змісту, складовим та ефективному застосуванню різноманітних методів і методик маркетингового аудиту.
The article deals with the essence of the marketing audit of the enterprise and diverse tools for its implementation. The toolkit, which is used in the process of marketing audit, includes a variety of methods of marketing research and marketing analysis. In this connection, the attention is drawn to the fact that in the economic literature, not enough attention is paid to the content, form and the effective application of various methods and techniques of marketing audit.
В статье рассмотрены суть маркетингового аудита предприятия и разнообразный инструментарий его реализации. К инструментарию, который применяют в процессе маркетингового аудита, относят разнообразные методы маркетинговых исследований и маркетингового анализа. В связи с этим привлекает внимание тот факт, что в экономической литературе недостаточно внимания уделяется содержанию, составляющим и эффективному применению разнообразных методов и методик маркетингового аудита.
Description
Keywords
маркетинговий аудит, внутрішній аудит, контроль маркетингу, методи маркетингових досліджень, методи маркетингового аналізу, marketing audit, internal audit, control of marketing, marketing research methods, marketing analysis, маркетинговый аудит, внутренний аудит, контроль маркетинга, методы маркетинговых исследований, методы маркетингового анализа
Citation
Дерев'янченко Т. Є. Зміст та інструментарій маркетингового аудиту / Т. Є. Дерев'янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 431–439.