Show simple item record

dc.contributor.authorШевченко, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned2014-06-26T08:26:46Z
dc.date.available2014-06-26T08:26:46Z
dc.date.issued2013-08-19
dc.identifier.citationШевченко О. Л. Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 525–534.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4079
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання взаємодії між брендом і споживачем на основі використання різнорідних маркетингових інструментів. Автором підкреслюється необхідність застосування новітніх маркетингових інструментів, що базуються на психологічних і соціальних засадах. Досліджено і обґрунтовано структура бренда у контексті визначення маркетингового впливу на споживача.uk
dc.description.abstractThe article reveals the questions of interaction between brand and consumer that based on using of different marketing tools. The author turns particular attention on necessity of the new marketing tools application which include psychological and social foundations. The brand structure in areal of marketing influence for consumer are researched and grounded.uk
dc.description.abstractВ статье освещены вопросы взаимодействия между брендом и потребителем на основе использования новых маркетинговых инструментов, которые базируются на психологических и социологических основах. Исследуется и обосновывается структура бренда в контексте определения маркетингового влияния на потребителя.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectмаркетингова взаємодіяuk
dc.subjectмаркетинговий впливuk
dc.subjectструктура брендаuk
dc.subjectелементи брендаuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectmarketing interactionuk
dc.subjectmarketing influenceuk
dc.subjectbrand structureuk
dc.subjectbrand elementsuk
dc.titleСпоживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодіїuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138; 316.3; 316.6uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record