• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Роль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послуг

Thumbnail
View/ Open
ekon_pidpryem_28_12_(118-127).pdf (385.1Kb)
Date
2012-04-10
Author
Василькова, Наталія Володимирівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті висвітлено основні питання щодо сутності, значення та практичного застосування моніторингу задоволеності студентів для підвищення якості освітніх послуг вищих навчальних закладів.
 
The paper highlights the main issues concerning the nature, meaning and practical application of monitoring of student satisfaction to improve the quality of educational services provided by higher education institutions.
 
В статье освещены основные вопросы сущности, значения и практического применения мониторинга удовлетворенности студентов для повышения качества образовательных услуг высших учебных заведений.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4125
Collections
  • Випуск № 28 [41]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV