Show simple item record

dc.contributor.authorВасилькова, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned2014-06-30T07:52:51Z
dc.date.available2014-06-30T07:52:51Z
dc.date.issued2012-04-10
dc.identifier.citationВасилькова Н. В. Роль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послуг / Н. В. Василькова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 118-127.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4125
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні питання щодо сутності, значення та практичного застосування моніторингу задоволеності студентів для підвищення якості освітніх послуг вищих навчальних закладів.uk
dc.description.abstractThe paper highlights the main issues concerning the nature, meaning and practical application of monitoring of student satisfaction to improve the quality of educational services provided by higher education institutions.uk
dc.description.abstractВ статье освещены основные вопросы сущности, значения и практического применения мониторинга удовлетворенности студентов для повышения качества образовательных услуг высших учебных заведений.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетинг вищої освітиuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectзадоволеність студентівuk
dc.subjecthigher education marketinguk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectstudent satisfactionuk
dc.subjectмаркетинг высшего образованияuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectудовлетворенность студентовuk
dc.titleРоль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послугuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc[378-057.87:005.6]:339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record