Вітчизняний великий бізнес як основа поширення соціальної відповідальності в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-04-02
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті проаналізовано суть і напрямки впровадження соціально-відповідального бізнесу. Проведено аналіз впливу вітчизняних бізнес-груп на поширення та впровадження принципів соціально-відповідальної поведінки. Визначено основні напрямки та фактори розвитку даного виду діяльності у вітчизняних умовах, та їх позитивний вплив на державу та суспільство.
The article analyzes the nature and directions of implementing socially responsible business. The analysis of the impact of domestic business groups to disseminate and implement the principles of socially responsible behavior. The main trends and factors of this type of activity in the domestic environment, and their positive impact on the state and society.
В статье проанализированы суть и направления внедрения социально-ответственного бизнеса. Проведен анализ влияния отечественных бизнес-групп на распространение и внедрение принципов социально-ответственного поведения. Определены основные направления и факторы развития данного вида деятельности в отечественных условиях, и их положительное влияние на государство и общество.
Description
Keywords
великий бізнес, бізнес-групи, соціальна відповідальність, суспільство, напрями, принципи, big business, business groups, social responsibility, society, trends, principles, крупный бизнес, бизнес-группы, социальная ответст, общество, направления, принципы
Citation
Кушнір А. І. Вітчизняний великий бізнес як основа поширення соціальної відповідальності в Україні / А. І. Кушнір // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 128-136.