• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Сучасні концепції маркетингового управління

Thumbnail
View/ Open
ekon_pidpryem_28_12_(150-158).pdf (370.1Kb)
Date
2012-04-29
Author
Федорченко, Андрій Васильович
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто питання щодо розуміння сутності сучасного маркетингового менеджменту, заснованого на концепції зовнішньої орієнтації. Визначено перспективи його розвитку у напрямку підвищення клієнт-орієнтованості бізнесу.
 
A question of understanding the essence of modern marketing management, which is based on external orientation concept is considered in the article. Perspectives of its development in the direction of increasing the business client orientation are determined in the paper.
 
В статье рассмотрен вопрос относительно понимания сущности современного маркетингового менеджмента, основанного на концепции внешней ориентации. Определены перспективы его развития в направлении повышения клиент-ориентированности бизнеса.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4135
Collections
  • Випуск № 28 [43]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV