Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-05-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У роботі визначено засади оцінювання ефективності елементів маркетингової діяльності підприємств, адекватного глобальному ринку молоко продуктів.
The paper defines the principles of assessing the effectiveness of elements of the marketing activities of enterprises, adequate global market of dairy products.
В работе определены принципы оценивания эффективности элементов маркетинговой деятельности предприятий, адекватно глобальному рынку молокопродуктов.
Description
Keywords
маркетинг, ринок, розвиток, споживання, молокопродукти, marketing, market, development, consumption, dairy products, маркетинг, рынок, развитие, потребление, молокопродукты
Citation
Богатирьов О. І. Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів / О. І. Богатирьов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 177-184.