Show simple item record

dc.contributor.authorБогатирьов, Олександр Ігорович
dc.date.accessioned2014-06-30T11:38:26Z
dc.date.available2014-06-30T11:38:26Z
dc.date.issued2012-05-21
dc.identifier.citationБогатирьов О. І. Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів / О. І. Богатирьов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 177-184.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4142
dc.description.abstractУ роботі визначено засади оцінювання ефективності елементів маркетингової діяльності підприємств, адекватного глобальному ринку молоко продуктів.uk
dc.description.abstractThe paper defines the principles of assessing the effectiveness of elements of the marketing activities of enterprises, adequate global market of dairy products.uk
dc.description.abstractВ работе определены принципы оценивания эффективности элементов маркетинговой деятельности предприятий, адекватно глобальному рынку молокопродуктов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectспоживанняuk
dc.subjectмолокопродуктиuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectconsumptionuk
dc.subjectdairy productsuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectразвитиеuk
dc.subjectпотреблениеuk
dc.subjectмолокопродуктыuk
dc.titleМаркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.893uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record