Show simple item record

dc.contributor.authorСметанюк, Т. Б.
dc.date.accessioned2014-06-30T11:48:02Z
dc.date.available2014-06-30T11:48:02Z
dc.date.issued2012-05-24
dc.identifier.citationСметанюк Т. Б. Маркетинговий моніторинг тенденцій і чинників розвитку ринку побутової техніки України / Т. Б. Сметанюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 185-191.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4145
dc.description.abstractУ статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань у моніторинговому маркетинговому дослідженні ринку побутової техніки.uk
dc.description.abstractIn the article approbation of theoretical works is carried out in monitoring marketing research (domestic technique).uk
dc.description.abstractВ статье осуществлена апробация теоретических наработок в мониторинговом маркетинговом исследовании рынка бытовой техники.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаційно-аналітичне забезпеченняuk
dc.subjectрозвиток підприємстваuk
dc.subjectmonitoringuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinformation and analytical providinguk
dc.subjectdevelopment of enterpriseuk
dc.subjectмониторингuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectинформационно-аналитическое обеспечениеuk
dc.subjectразвитие предприятияuk
dc.titleМаркетинговий моніторинг тенденцій і чинників розвитку ринку побутової техніки Україниuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.014.1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record