• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Ефективність портфелей брендів молокопереробних підприємств

Thumbnail
View/ Open
ekon_pidpryem_28_12_(191_200).pdf (367.8Kb)
Date
2012-05-18
Author
Шпір, М. Ф.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті критично опрацьовано актуальні проблеми забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів.
 
The issues of the day of providing of efficiency of marketing management of a brands portfolio are critically investigational in the article.
 
В статье критически исследованы актуальные проблемы обеспечения эффективности маркетингового управления портфелями брендов.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4147
Collections
  • Випуск № 28 [41]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [633]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV