• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України

Thumbnail
View/ Open
ekon_pidpryem_28_12_(217-225).pdf (404.6Kb)
Date
2012-04-05
Author
Демидова, Олена Віталіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань щодо організації й оптимізації параметрів взаємодії зі споживачами у маркетинговому дослідженні ринку автомобілів.
 
Approbation of theoretical works is carried out in the article, touching organization and optimization of parameters of cooperating with consumers, in marketing research of cars market.
 
В статье осуществлена апробация теоретических наработок, касающихся организации и оптимизации параметров взаимодействия с потребителями, в маркетинговом исследовании рынка автомобилей.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4150
Collections
  • Випуск № 28 [41]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV